retroride.pl

retroride.pl

Dawne auta rajdowe

Dawne auta rajdowe

Było to również miejsce do finału trzy miesiące później, w tym 11 z 35 u nQE kwalifikacje.

Te 11 finalistów zawarte dużo współpracy między uczelniami i ich partnerów korporacyjnych – Carnegie Mellon z GM, Volkswagen, Stanford z Virginia Tech z TORC Technologies, itp Finał składał się z trzech misji na łączną kwotę około 55 mil, które mają być zakończone w ciągu sześciu godzin , Oprócz samych zawodników, 30 Ford Tauruses prowadzone przez zawodowych kierowców zostały wprowadzone do szkolenia w celu zwiększenia złożoności manewrów drogowych.

Chociaż czas do końca był głównym czynnikiem podziału punktów, uczestnicy zostali ukarani za łamanie, niebezpieczne zachowania, opóźnień itp Tak więc, mimo że zespół z Stanford zakończone najwcześniej ze swoim pojazdem „Junior”, Volkswagen Passat, zespół z Tartan Wyścigi, współpraca między Carnegie Mellon i GM, z ich Chevrolet Tahoe „Boss”, zostały uznane za zwycięzców po tabulacja punktów. Spośród 11 finalistów, sześć ukończeniu kursu w ciągu 6 godzin, świadectwem ogromnych ulepszeń od pierwszej Wielkie Wyzwanie 3 lat, przed którym nie ma ani jednego pojazdu zakończeniu kursu.

Podsumowując, wszystkie 11 finalistów otrzymało dofinansowanie DARPA na dodatkowe badania i jest nadzieja, że ??lekcje z tych zawodów przyniosły nam bliżej do przyszłości bez kierowcy samochodów.

Artykuł napisany przez: