retroride.pl

retroride.pl

Klasyczne auta firmy Peugeot

Klasyczne auta firmy Peugeot Poza oczywistą korzyścią dla ułatwienia podróży, technologia ta, po przeglądzie i spopularyzowana, może zmniejszyć zagęszczenie ruchu i zapobiegać wypadkom, oszczędzając tysiące istnień i miliardy dolarów rocznie w uzupełnieniu do zmniejszenia zanieczyszczenia i bezproduktywnego czasu.

W skrócie, uczestnicy byli zobowiązani do przestrzegania następujących zasad:

• Pojazd musi być zapas lub posiadać udokumentowany rekord bezpieczeństwa.

• Pojazd musi przestrzegać prawa jazdy stanu Kalifornia.

• Pojazd musi być całkowicie autonomiczne, przy użyciu tylko informacje, które wykrywa z jego czujników i sygnałów publicznych, takich jak GPS.

• DARPA zapewni sieć tras na 24 godziny destylatory przed rozpoczęciem wyścigu.

• Pojazdy muszą przemierzać trasę jadąc pomiędzy określonymi punktami kontrolnymi.

• DARPA dostarczy plik szczegółowo kolejność punkty kontrolne muszą być prowadzone do 5 minut przed rozpoczęciem wyścigu.

• Pojazdy można „stop and stare” dla maksymalnie 10 sekund.

• Pojazdy muszą pracować w deszczu i mgle, z GPS został zablokowany.

• Pojazdy muszą uniknąć zderzenia z pojazdami i innych obiektów, takich jak wózki, rowery, beczek ruchu i obiektów w środowisku, takich jak słupach.

• Pojazdy muszą być w stanie pracować w strefach parkingowych i wykonywać zawracania jak wymaga tego sytuacja.

Spośród 89 zespołów, które stosowały, 53 zostały zgłoszone mieli kwalifikacje do wizyt DARPA na podstawie ich dokumentów i filmów technicznych. Po rzeczywistego badania pojazdów, lista została stopniała do 35, którzy zostali zaproszeni do Krajowego Kwalifikacji zdarzenia (nQE), rygorystyczny osiem-dniowego okresu testowego pojazdu. NQE odbyła się w trzech różnych obszarach testowych w przebudowany George Air Force Base (obecnie wykorzystywane jako Southern California Logistycznego Airport), w Victorville, Kalifornia.
Artykuł napisany przez: