retroride.pl

retroride.pl

Sprzedaz Cadillaca z 1948 roku

Sprzedaz Cadillaca z 1948 roku

Mój dziadek na emeryturze jako szef FCC dla zachodniego Zjednoczonych w 1961 roku i zakupiony nowy Fleetwood. Był to pierwszy samochód kiedykolwiek jechał z klimatyzacją (miałem sześć lat). Od tego dnia do przodu kochałem Cadillacami.

Dorastałem w Barstow w Kalifornii, która jest taka sama liczba ludności było, kiedy ukończył szkołę w 1970 roku. Barstow był „zagłębie złapać” dla samochodów, ponieważ autostrady 66 i początek w 1955 roku 15 miliony autostrady prowadzone przez Barstow lub z Las Vegas. Wiele zepsuł lub nadmiernie ogrzewane w temperaturze pustynnych i były sprzedawane mieszkańców.

Pracowałem nad i odwrócenie samochodów na zysk z jedenastu wiekowych. Mój „samochód marzeń”, czyli 1954 XK120 C roadster siedział w garażu czeka na części z Anglii. Musiałem coś do kierowania. 1955 Coupe Deville siedział w podjazd ulicą przez kilka miesięcy. Zapukałem do drzwi. Spytałem, czy to na sprzedaż? „Tak”, pani powiedziała. Zapytałem, co się stało z nim. „To wymaga baterii. Chcę $ 50 dla samochodu.” Mam baterię i zawiózł go dwa bloki do domu.

Sprzedaz Cadillaca z 1948 roku

1955 coupe był podniszczony, ale zabrakło również. Czyściłem go i zawiózł go w San Diego i powrotem bez problemów. Przejechałem go do szkoły przez kilka miesięcy. Pewnego dnia ujrzałem 1948 Cad się Kątem oka, w stoczni w górę polnej drodze, na wysokim bloków. To było tam od 1960 roku (było 1971). Staruszkowie powiedział, że to dobrze, gdy prowadził ją tam umieścić. Zamieniłem je coupe plus $ 50 – dali mi 50 dolarów bagażnik!

„P-38 Cadillac” był czarny. To było wszystko, i nie bez chromu i 70.000 mil na liczniku. Czyściłem go i wykrwawił hamulce – ale najpierw odkręcić regulatory pasma transmisyjnego myśląc, że był hamulcowe pokrywki pompy hamulcowej. Musiałem holować go do sprzedawcy, gdzie stary zegar ponownie skorygowany pasma, a stary dziewczyna przesunięte bezbłędnie.

Artykuł napisany przez: