retroride.pl

retroride.pl

Jak dbac o przebieg klasycznego samochodu

Przejechałem 48 ‚przez kilka miesięcy i kochany samochód. To było po prostu stare wystarczy trochę uwagi, ponieważ nie był „tylko stare”, to był stary, ładna i błyszczały czarne i chromowane. Flathead V8 była gładka i miała dobry moment, ale lubi ssać gazu 35 centów za galon! Oczywiście, że to nie pasuje do 1949 silnika niemal każdym względem. Jednak, jeśli chodzi o mnie, płaska głowa wykonana mniej hałasu i była gładsza niż silnik 1949.

Drzwi zamknęły się jak w skarbcu banku. Wszystko wydawało się bardzo gruby i dobrze wykonane w 1948 roku tak samo jak ja lubiłem mojego 1955, mój 1963, mój brat 61 Eldorado i inne Cadillacs przychodzą i odchodzą przez przyjaciół i krewnych, żadna nie była dość solidne jak w 48 ‚. Myślę, że to dlatego, że jakość materiałów i konstrukcji była większość tego, co sprawiło, że różnica pomiędzy CAD i Chevy aż do około 1950. Po roku 1950, Cadillac był jeszcze lepszy, bo z doskonałych materiałów, ilości materiałów i konstrukcji – ale to także „superior” z powodu wodotryski.

Nr 1948 (lub 1949 lub 1950) Cadillac miał Wspomaganie kierownicy lub zasilania hamulców! Byłem 6 ‚i 195 funtów w wieku 16 lat, a samochód był garstka przy małych prędkościach dla mnie! Szczerze mówiąc, nie wiem, jak kobiety pojechaliśmy tych ogromnych i ciężkich pojazdów bez wspomagania kierownicy i hamulców energetycznych … szyby były dostępne. Automatyczne skrzynie biegów były po prostu akceptowane przez ogół społeczeństwa.

Roku 1948 była radość do jazdy na szosie. Jak mój tata powiedziałby: „Samochód po prostu wydaje się, aby usiąść na autostradzie” (w przeciwieństwie do bycia „squirelly”).

Artykuł napisany przez: