retroride.pl

retroride.pl

Zakup Trabanta w stanie kolekcjonerskim

Zakup Trabanta w stanie kolekcjonerskim DARPA wyznacza autonomiczny pojazd „pojazdu, który pływa i napędza się całkowicie na własny bez ludzkiego kierowcy i bez zdalnego sterowania. Poprzez zastosowanie różnych czujników i systemów pozycjonowania pojazdu określa wszystkie cechy jego środowisko wymagane aby włączyć go przeprowadzić zadanie zostało przypisane. „

O ile pierwsze dwa wymagane samochody driverless negocjować dróg, zakręty i tunele na pustyni bez interwencji człowieka, ostatni wymagany samochody przestrzegać przepisów ruchu drogowego w symulowanym środowisku miejskim. Dlatego też, podczas gdy dwa operat szacunkowy gdańsk pierwsze wyzwania były bardziej wymagający fizycznie, ale miał mało interakcji między pojazdami, Urban Wyzwanie wymagane poszczególnych uczestników, aby „inteligentne” decyzje w czasie rzeczywistym w oparciu o działania innych pojazdów.

Mimo, że zawody były otwarte dla zespołów z całego świata, każda drużyna musi mieć co najmniej jeden Amerykanin jako członka. Powodem tych zawodach był ostatecznym celem dokonywania jedną trzecią US lądowych sił zbrojnych autonomicznych 2015 r.

DARPA Grand Challenge 2004 i 2005

DARPA Grand Challenge 2004 odbyła się na pustyni Mojave, gdzie 25 drużyn walczyło ją za główną nagrodę $ 1 miliona dolarów. Chociaż żaden z zespołów zakończył trasę 150 mil, samochód z Carnegie Mellon University podróżował najdalej – 7,36 mil – i został ogłoszony zwycięzcą.

Kolejny konkurs w pobliżu Lucy Szare Góry, Nevada, wyprodukowany w 2005 roku znacznie lepsze rezultaty. Wszystko, ale jednym z 23 finalistów przekroczyła zeszłoroczny najlepszy znak, a pięć ukończeniu kursu 135 mil. Zespół z Uniwersytetu Stanforda zajął pierwsze miejsce, a tuż za dwoma samochodami z Carnegie Mellon. Nagroda pieniężna była dwukrotnie większa niż przed rokiem.

DARPA Urban Challenge 2007

Trzecia konkurencja była najtrudniejsza ze wszystkich i konieczne „zespoły zbudować autonomiczny pojazd zdolny do jazdy w ruchu, wykonywania skomplikowanych manewrów, takich jak połączenia, przechodząc, parking, oraz negocjowanie skrzyżowania.” Rozwój tej technologii ma potencjalnie ogromne korzyści nie tylko dla celów wojskowych, ale również cywilnych zastosowań.
Artykuł napisany przez: http://www.biancas.pl/